mandag 2. november 2009

I-farta-kort til farfar!



Forrige onsdag kom jeg plutselig på at jeg skulle i 85-års dag dagen etter... og at jeg ikke hadde noe kort til farfar. Uten noe spesielt med motivasjon og inspirasjon satte jeg meg ned.. og her ble resultatet. Jeg må slutte å lage kort i hui og hast..jeg blir sjelden fornøyd med de kortene..

Den gamle mannen er som den forrige fra Art Impressions. Den er fargelagt med Promarkers(jeg får ikke helt til denne teknikken enda.. men man skal visst ikke regne med å være mester med en gang har jeg hørt). Teksten på fremsiden er fra Kort og Godt, og på innsiden er det et stempel fra Kort I Hodet. Ellers har jeg nok en gang fått benyttet meg av pregemaskinen jeg kjøpte på Clas Ohlson :) Fotohjørnene tror jeg er fra Panduro...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar