mandag 2. november 2009

Julekortutfordring #1 og #2

Her kommer mine to første bidrag til Kreativ Hobby sin julekortuftordring


#1







På dette kortet valgte jeg å bruke en utskrift fra nettet til motiv. Jeg har brukt Kreativ Hobby sitt eget designpapir samt blå og hvit bazill-kartong. Snøfnuggene er fra stanset ut.

Jeg har brukt disse stemplene: "Det er glede i luften..." , "Nå er det jul igjen..."(miniatyr fått i "Takk for at du handlet hos oss"-posen") og "Måtte julens magi..."



Og her kommer #2:




Jeg valgte å lage et litt enkelt kort - det enkle er ofte det beste. Her har jeg brukt grå og svart bazill og et ark fra Panduros Glitter Stack. Litt bling og litt mesh. Og for å lage en kontrast i kortet, valgte jeg en "rød tråd"(evt. sløyfe her ;p).


Jeg har brukt stemplene "Billett - GOD JUL 24-12", "Nisse med stor lue" og "Rund JuleKLEM beste ønsker"



1 kommentar:

  1. Jeg malte for første gang med Distress på den grå nissen. Det var ikke helt ulikt å male med akvaraller, men jeg har nå tross alt bare gjort det engang nå da.. og med en farge... så det kan vel hende det dukker opp noen overraskelser etterhvert ;p

    SvarSlett