torsdag 12. november 2009

Kreativ Hobbys julekortutfordring - 10 kort - # 5, #6 og #7

Her kommer tre nye bidrag til julekortutfordringen. Er virkelig i siget nå :) Dette er ordentlig morsomt! Man legger litt press på seg selv og kreativiteten når man skal lage kort og "vise frem" til noen!






Da var det i gang med en ny bretteteknikk. Denne bretteteknikken "lærte jeg"(fikk beskrevet) av ei dame som heter Anne Marit. Det var ikke veldig lett å fotografere, men det var morsomt å lage! Motivstempelet på fremsiden har jeg fargelagt med akvarellmaling. Designpapiret er fra American Traditional Design(?).


Jeg har pyntet med utstansede snøfnugg, perler og bånd.






Her har jeg laget et dorullkort. Papiret er fra BoBunny. Det er pyntet med maljer, mesh, litt bling(som ikke kommer frem på bildet) og perler. Tag'en har jeg skjært ut etter mål fra en annen, og pyntet med bånd og stempel.


Stempel jeg har brukt her er Nisse med stor lue, Nå er det jul igjen(miniatyr - fått i "takk for at du handler hos oss-posen") og på tag'en brukte jeg Rund juleKLEM beste ønsker.




Her kommer siste bidraget for i dag :) Her har jeg pyntet med embosset stempel, "ramme" med tilhørende tags(lappen har bokstaver fra Rubons-ark fra Panduro) blomster, bling og snøfnugg.


Jeg har brukt stemplene Nissebarn - isdanser og Juletre strek stor. På innsiden har jeg stemplet og embosset Rund juleKlem beste ønsker,





2 kommentarer:

  1. så søde julekort bidrag, søde motiver og farver

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det flotte julekortet vi fikk og for fullføring av vår julekortutfordring. En julegave blir sendt til deg i god tid før julaften :-) Hilsen Anne Bente, Kreativ Hobby

    SvarSlett