torsdag 12. november 2009

Kreativ Hobbys julekortutfordring - 10 julekort - # 4







Her kommer nummer fire i rekken. Det er et "brettekort" med magebelte. Dette er første gangen med denne bretteteknikken! Har funnet ut at det er svært berikende for meg å være med på denne utfordringen siden jeg stadig prøver noe nytt. Jeg fant ut at dette papiret fra Ladybug and friends var veldig dekorativt i seg selv, så mye pynt ville bare "ødelegge" designpapiret. Jeg har også brukt en liten bit av et ark fra Papirdesign(Gledelig jul - blå).


Jeg har brukt blonder, og noen snøfnugg-duppeditter fra Unik Hobby. Stemplene jeg har brukt(som syns på fremsiden) er : God jul(gammel), Rund juleKLEM beste ønsker. På innsiden har jeg stemplet med Måtte julens magi fortrylle... og En stor juleklem... familien.

1 kommentar: