fredag 23. oktober 2009

Dragekort til to tøffe gutter

Her er to ”i-hyrten-og-styrten” kort. Og siden jeg har en forkjærlighet for drager, passa det meg veldig fint å lage noe med de stemplene.




Det første kortet er laget med et stempel fra Eureka. Det er vel ingen kjempeskummel drage, men gutten ble bare fire år, så jeg tenkte det ikke var noen vits å skremme han heller. Jeg har fargelagt det med Promarkers(merker jeg ikke helt har teken på den teknikken enda). Ellers har jeg bare brukt litt chipboards og klistremerker fra Panduro denne gang. Teksten inni kortet er laget med pregemaskin.


Det andre kortet er laget med et stempel fra Stämpelboden. Søte lille babydragen! Passet fint til en liten tøffing som ble tre år! Stempelet er også fargelagt med Promarkers. Chipboards og klistremerker fra Panduro.
Merket at disse kortene ble veldig like i layout, men det har vel lett for å bli slik når man har det travelt.
Nå er det snart jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar