fredag 27. november 2009

Fruarna Liljas utfordring

Mens jeg bladde rundt for å få litt inspirasjon, fant jeg en utfordring! :) Jeg er ikke veldig flink til å hive meg på denslags, men tenkte jeg skulle kaste meg i det nå.. dette så spennende ut. På Fruarna Liljas sider, fant jeg denne utfordringen:




Vi skulle velge oss en rad på bingobrettet, og lage et kort ut i fra det. Hele oppgaveteksten finner du her.


Her er mitt bidrag:






Jeg valgte rad 6 på bingobrettet: Metall, stempel, swirl og chipboard. Og jeg tenkte jeg skulle lage et noe annerledes julekort :) Jeg hadde noen tøffe hodeskalle-chipboards(bare usikker på leverandør nå). Den svampet jeg med distress ink(black soot) og jeg har embosset kantene rundt i en sølvfarge. På disse chipboardsene er det masse "swirler" Jeg la et lag med glaze på disse. Swirlen bak syns jeg er så fin. Den passet godt til dette kortet. Metall har jeg brukt i form av snøkrystaller fra unik hobby. Stempelet er fra Stämpelboden. Jeg var usikker på om det måtte være et motiv, eller om det kunne være tekst-stempel. Til slutt endte jeg opp med det stempelet.. som det er både tekst og motiv på.

Tattah!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar