onsdag 18. november 2009

Kreativ Hobby sin julekortutfordring - Kort nr 10! :)

Her er mitt siste bidrag til julekortutfordringen! :) Utrolig hvor effektiv man er når man er sjukmeldt. Dette har vært kjempemorsomt. Det har hjulpet meg til å finne andre måter å lage kort på! Jeg har sett på de andre deltakerne sine blogger, og jeg må har noen ganger følt at de er mye flinkere enn meg. Men det har slått meg at de kanskje har drevet på lenger enn hva jeg har gjort...at de har fått testet seg selv mer, og har prøvd å lage mange forskjellige typer kort. Jeg er fornøyd - og det er vel det som teller mest :)



Her er kortet sammenbrettet(også en ny bretteteknikk som jeg ikke husker helt hvor jeg har sett). Litt utradisjonelle farger, men jeg syns det ble fint :)
Jeg har prøvd meg på maskering på hovedmotivet. Måtte prøve noen ganger for å få det til. Har også forsøkt meg på Distress-maling igjen. Det er jo ikke veldig ulikt akvarell. Pyntet med blomster, bling, snøfnugg og bånd. På kantene har jeg dratt gullstempel og embosset.
Stemplene jeg har brukt på fremsiden er: Når nettene blir lange.., Mus med ost(fant ikke bildet på Kreativ Hobby sine hjemmesider, men det er derfra) og Drodlehjørner ruter(miniatyr)

Her er kortet åpent. Det er veldig enkelt inni. Det er mulig å bruke en lysere tag å skrive på inni, men det går fint an å skrive på designarket også. Inni har jeg brukt stempelet: God jul gammel. Det er stemplet med gull og embosset.
.

Nærbilde av blomstene og snøfnuggene.



Her ser man embossede hjørnestempler og embosset kant på kortet :)





Nå gjenstår bare å sende inn et av kortene! Takker Kreativ Hobby for at jeg fikk være med på denne utfordringen! Det var utrolig morsomt!




2 kommentarer: