onsdag 18. november 2009

Kreativ Hobby sin julekortutfordring - # 8 og # 9

Det går jammen meg fort til jul nå. Nesten litt skummelt :p Ihvertfall med tanke på alt en mener en skal rekke før jula kommer. Jeg rekker stort sett ca. halvparten, men det blir nok jul lell...

Her kommer hvertfall to nye bidrag til utfordringen. Her har jeg brukt noen nye bretteteknikker. Det er alltid spennende å prøve - men ikke alltid man får det til slik som oppskriften sier :p Disse bretteteknikkene fant jeg her.






Papiret er fra Papirdesign. Jeg har brukt blonder, roser og en kopi av "Pepperkakebakesangen" til pynt. I tillegg brukte jeg litt 3D-liner til "melisglasur" på pepperkakehuset.
Stemplene jeg har brukt på fremsiden er: Pepperkakehus, og Billett klem(miniatyr fra "takk for at du handlet her"-posen). På taggene har jeg brukt: Pepperkakeoppskrift, miniatyr av Pepperkakedame(fylt) og Glem ikke å nyte juletiden..
Og så en liten engel...



Her har jeg malt med distress(for andre gang i mitt liv). Spennende å prøve noe nytt, og man lærer ved å feile også :) Skyen har fått på seg et lag med 3D-liner, og glorie og vinger en liten strek med glitterlim. Roser og snøfnugg, samt litt bling har fått plass også. Søtt kort, syns jeg selv hvertfall ;p
Stemplene jeg har brukt er: Engel på sky, Billett Klem(miniatyr) og Måtte julens magi fortrylle..
Tudelu...








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar