tirsdag 7. juli 2009

Sommerferie

Da er jeg i gang med tredje uka i sommerferien.. og jeg har ikke gjort noe som helst de to siste ukene... veldig godt, men det er liksom litt stusselig også.. Er vel feil å si at jeg ikke har gjort NOE, men ikke noe bemerkelsesverdig hvertfall... Kunne kanskje oppdatert denne bloggen noe oftere....

Jeg har laget noen kort, jeg har malt litt, og jeg har rydda... rydde gjør jeg mest... og det er kjedeligst... Det har vært fint vær stort sett hele ferien så langt.. noen grå dager nå i det siste, men jeg tror det snur igjen.. man kan ikke gi opp så fort! :) Folk klager veldig på dette været... men det må litt regnvær til for at det skal være en grønn og fin sommer også! Og etter dårlig vær kommer fint vær.. selv om man kanskje må vente litt lenge..

 Kista er kjøpt på Hamar fengsel, malt med hobbylakk og akrylmaling...




Jeg skulle også lage et kort til brudeparet... jakten på "det rette" stempelet var ganske vanskelig, men til slutt dukket det opp! Stämpelboden hadde det! Jeg bare elsket det. Og selv om jeg ikke akkurat er den mest drevne kortlageren enda, så syns jeg ikke det ble så værst.. Stempelmotivet er fargelagt med akvarellmaling...





27. juni ble altså broren min giftet med sin Linda! :) De var et alle tiders nydelig par, og de strålte denne dagen. De hadde sin tillit til meg og mitt fotoapparat, så jeg knipset alt jeg orket for at de skulle få et fint bilde eller to.. håper de finner det i jungelen av bilder. For øyeblikket er de i Hellas på bryllupsreise - og jeg unner dem en alle tiders, opplevelsesrik tur!




Nå begynner jobben med å legge inn alle kortene jeg har laget.. Det er ingen stor jobb, for jeg har ikke laget så veldig mange enda... ;p Men det må gjøres... det kalles vel å skryte - noe jeg i utgangspunktet er fryktelig dårlig på...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar