fredag 31. juli 2009

Tjueti... og et bilde jeg ikke klarte å snu ;p




Kortet er helt enkelt.. ikke det jeg jubler mest over kanskje, men det er tiltenkt en spesiell person med tanke på farger og motiv... Det var jo på en måte et forsøk på å gjøre noe annet enn dette jeg har hengt meg litt opp i, den såkalt "trygge" layouten... Det er jo spennende å prøve noe nytt.. Skulle av og til ønske at jeg hadde en "faglært" jeg kunne lære masse av.. men det har jeg ikke.. men jeg er jo selvlært i det meste andre jeg foretar meg, så det skulle vel bare mangle om ikke dette ble en hobby jeg har lært meg ved hjelp av Dewey's "learning by doing"..


Motivet er fargelagt med akvarellmaling, og det er fra Eureka. Jeg har brukt bokstavklistremerker fra Panduro til "overskriften", og resten av teksten er fra to forskjellige stempelsett fra Inkadinkado(mini clearstamps ell noe i den duren der...).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar