tirsdag 9. juni 2009

Barna mine

Volva





Volva er født 2. april 2006, og kom til meg tidlig i juni samme år. Hun heter Cormacs Sonya på papirene, men det passet hun ikke til. Det var nøye planlagt - både hund og oppdretter. Hun kommer fra Cormac kennel som drives av Odd og Gunn-Marit Myhre.

Hun har gitt meg  veldig mye selskap og glede. Hun ble fort "babyen" min- og hun er jo den skjønneste i verden. Har hatt henne på noen utstillinger, men har aldri nådd til topps, men har likevel ikke fått noen negative kritikker, så her er det vel bare øving som gjelder.


Tyra



Tyra er født 1. januar 2009 - og er en av 13 valper i kullet! Hun har navnet Cormacs Syriana på papirene sine. Dette er niesa til Volva. Hun kom andre helga i mars. . Jeg var jo heilt sjuk da jeg så bildene av de små, og oppdretter(Cormac igjen) var litt flink til å reklamere for dem. Etter først å ha fått en valp, for så å skulle velge mellom to, falt valget på Tyra - og jeg  angrer ikke! For en livlig og flott valp!


Her ligger Tante og Niese så fine atte.. Dette er første dagen Tyra var hos meg. Tante er så flink med Tyra, men sier fra når hun blir i overkant masete.

Vi øver på selvbeherskelse... Syns vesla er grådig flink altså...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar