søndag 12. juli 2009

Greier og dilldall...

Nå sitter jeg og undrer på om jeg skulle hatt meg et stanseverktøy av noe slag.. men hva skal man liksom velge? Det er jo ørten forskjellige "maskiner" og den slags..


I utgangspunktet så har jeg bestemt meg for at ikke burde kjøpe noe mer hobby-stæsj på en stund.. jeg trur jeg har brukt opp de "øremerkede" pengene dit.. men det er så mye fint... å jeg tror ikke man kan få nok.. men nå har jeg liksom satt opp pekefingeren i hodet.. vi får se hvor lenge den klarer å bli der :p


Nå holder jeg på med litt strikking.. nå er det en poncho som står for tur... Den er veldig søt.. og veldig rosa(vet jeg kan bestemme farge selv, men det passa liksom til jenta som skal få den også). Den blir neppe helt som den på bildet.. for jeg har nok ikke helt teken på alt innenfor strikking.. men den blir tilnærmet lik.. og det får holde ;p
Jeg har liksom ikke strikket så veldig lenge(har jo kunnet det fra barneskolen, men jeg har liksom fortrengt "kunnskapen" i mange år etter den tid)... det blir vel kanskje ca to år siden jeg begynte å kjenne litt på garn igjen... nå har jeg litt for mange prosjekter gående... men slik er det.. kan ikke bare ha en ting... da går man fort lei...
Lurer også på om jeg burde hatt en blogg for alle hobbyer... ;p Kan bli litt rotete dersom jeg skal komme med alle i hytt og pine... men ja.. slik er det...
Helt plutselig har det dukket opp fluer her hjemme... å ikke bare én eller to.. det er mange.. og de har onde hensikter.. det er jeg nesten sikker på.. de kommer og setter seg på armene mine når jeg skriver på dataen.. og når de sitter på skjermen, så gnur de "hendene" sammen.. dessuten har de diverse hyrdestunder gående på mitt tastatur... frekt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar