fredag 23. oktober 2009

Hændimæn-kort til hændimæn(i travle tider)!

Det er travle tider... det er mye å gjøre på skolen, og jeg rekker knapt å ta opp datamaskinen før i arbeidstiden... IOP, pedagogiske rapporter, henvisninger både hit og dit... ja... og så var det den vanlige skolehverdagen, undervisningen og den tilhørende planleggingen.. Greit å koble av litt med kortlaging da.. og HURRA for at jeg fikk være med i Kreativ Hobby sin julekortutfordring! Tenkte jeg måtte legge ut de andre kortene før jeg starter med de julekortene...

Jeg mangler hændimæn-stempler, så hvis noen har noen tips så sluker jeg alt rått! Jeg har sett andre som har dem, men jeg finner da ingen fine selv. Så ett på en fotobutikk i Hamar, men da jeg hadde bestemt meg for å prøve det, så var det jo selvfølgelig noen andre lure mennesker som hadde kjøpt det ;p





Det endte opp med en søt gammel herre fra Art Impressions. I all hast fant jeg noen skruer og spikere og litt(det har vi egentlig en ganske god beholdning av her i huset), litt rust til en rusten herre og limte på med GlueDots. Kortet ble veldig tungt, men på en annen side – mannen skal vel ikke gå rundt å bære på det kortet hele tiden heller. Bildet er fargelagt med Promarkers(det var ikke så enkelt som det virka), og jeg aner ikke hvor mange trykk jeg måtte lage før jeg fikk det til :p Å når man har det travelt, så har man ikke helt tid til å vente til trykket tørker ;p
Innsiden ble veldig enkel.. en tag jeg hadde stemplet på lå bare og ville bli brukt. Stempelet er fra Papirloftet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar