fredag 4. september 2009

Kom arbeidslyst å treng deg på!

Akkurat nå merker jeg at det trengs litt motivasjon... både i læreryrket og på hobbybasis... stått litt stille med kortlagingen i det siste nå.. men har i dag vært på shopping på Unik Hobby.. kjøpt noen nye julestempler... i tillegg har jeg masse stempler hjemme jeg ikke har fått prøvd ordentlig ut.. så jeg har vel egentlig ingen unnskyldning... Ikke har jeg purkesjuken å skylde på heller... ;p



I det siste har malt en barnestol med Tingeling-motiv og holder på å strikker er Marius-dress til ei venninne som fikk en gutt i juli.. håper bare jeg blir ferdig før ungen er for diger ;p Jeg er godt i gang med buksa, og regner med genseren går fortere ettersom det er mønster.. om ikke fortere, så kan det hende det er artigere... Men har funnet ut at jeg er fryktelig dårlig på å telle masker ;p Det går i surr, og jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har forsøkt å telle rundt nå.. jeg burde hatt en personlig "teller" ;p


Ellers er jeg veldig glad for alle tips om julegaver til familie og venner... gjerne noe jeg kan lage selv, men jeg ser for meg at jeg får det travelt dersom jeg skal lage noe til alle ;p Åsså skulle jeg ønske at flere kunne innse at det er tanken som teller ;p


Jeg får kaste meg over strikkinga.. må konsentrere meg litt om det nå, slik at lille Trond blir varm til vinter'n :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar