tirsdag 22. september 2009

Bare litt oppdatering..

Nå er jeg snart ferdig med denne Mariusdressen som skal strikkes... det er morsomt når man får til ting man var skeptisk til at man skulle greie... Jeg har igjen to små ermer før jeg kan starte med monteringa.. .å det er nok noe jeg må få litt hjelp til.. man skal liksom klippe opp det man har strikka.. det er skummelt.. man skal riktig nok sy i kantene først, men likavæl a du... Det går helt sikkert bra :) Gleder meg til å bli ferdig hvertfall....

I dag har jeg snekra kollega-julekort... venter på 6 doruller til... ;p Kan liksom ikke satse på en magesjau eller rulle av alt papiret for å få dem... kunne jo ha innsamling på arbe ;p Elevene tar sikkert med seg masse slikt... ;) I tillegg har jeg laget kort til ei venninne som blir 30 år på fredag :) Sliter litt med å lage nye ting... Bilde kommer vel over helga tenker jeg :)

Ellers kom høsten med vinden i dag.. Mange forbinder høst med triste ting.. jeg kan forstå det, men jeg mener at folk burde prøve å se det positive i det.. Alle de vakre fargene! Helt fantastisk! Man kan sitte under et pledd å høre det knitrer i ovnen. Hundene ligger "strødd" rundt meg nå... Skulle vel ha gått en tur med dem i dag, men det ble plutselig mørkt å det er ikke morsomt å gå tur aleine(selv med to DIGRE bikkjer) oppi her når det er mørkt...

Å helt til slutt må jeg si at jeg syns "Hanekamhaug" er et teit navn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar