onsdag 9. september 2009

Høst og sol og kort og slikt..

I dag er det et alle tiders finvær. Så fint vær har det ikke vært på LENGE! Jeg blir glad bare ved et glimt av sol! Det har vært litt mangel på det i sommer for å si det slik... Høsten kommer strømmende på.. med dens vakre farger.. "intet dør så vakkert som naturen", er det noen som sier... :)

Tenkte jeg fikk legge inn litt flere bilder... det er nå blitt gitt bort, og da er det trygt å legge ut... Jeg er vel av de som lager kort til eget bruk enda... har planer om å produsere noen julekort snart, men jeg må bare finne tiden i mellom all strikkinga... i går kveld var jeg forøvrig på kortkveld hos en veldig god kollega, og det resulterte i to kort(som legges ut etter helga - siden alle tre gis bort da...).. men aller først...



Dette kortet er et såkalt "hastekort". Ble bedt på bursdag slik ca en time før den var, og jeg måtte jo snekre et kort i all hui og hast da... Blir ikke revolusjonerende flott når det er slik, men greit nok... Det er fargelagt med promarkers(de få jeg har) og noe akvarell(tekst-stempelet).Papiret er fra GlitterStack fra Panduro...

I August malte jeg en stol(også et hasteoppdrag) med Tingeling på. Tingelings søte ansikt er veldig vanskelig å tegne... Spesielt når alle vet hvordan hun ser ut.. men det ble da ikke så aller verst.. :)


Jeg gleder meg nå til å komme hjem... skal strikke litt i dag tror jeg... kanskje lage et kort eller noe også.. vi får se... har et julekalenderprosjekt gående også.... Av fyrstikkesker :) Spennende greier...
Har lyst til å dra på messa på Lillestrøm den 19. og 20. september.. men tror ikke jeg har godt av det... lommeboka krympa bare jeg tenkte på det....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar