tirsdag 9. juni 2009

Alle mine hobbyer

Jeg sitter og forsøker å få litt oversikt over alle mine hobbyer.... Den eldste er nok tegning og maling, men jeg har likevel ikke fått så stort skrytealbum enda... jeg har vel heller ikke tatt bilde av ABSOLUTT alt jeg har malt og tegnet...



Jeg har speilreflekskamera og jeg prøver å ta mange bilder. Likevel har jeg aldri med meg kameraet når jeg virkelig ser et bra motiv... Jeg tok en del bilder før jeg fikk dette kameraet også, men det var jo etter det at det braket løs. Skulle blitt enda flinkere til å redigere dem også.
Jeg har også i de siste par årene begynt å strikke igjen. Jeg begynte å strikke etter mønster slik rett etter jul i år, så der er jeg vel også rimelig fersk... Jeg holder på med mange forskjellige ting samtidig.. da går jeg ikke så fort lei :p Jeg holder på med en Mariusdress i størrelse 2 år.. med tannpirker-pinner(str 2 og 2,5) og uforskammet tynt garn. Samtidig strikker jeg "en gave" som jeg kanskje ikke skal si hva er hvis vedkommende skulle snike seg inn på bloggen. Jeg liker også å strikke ting som kan toves.. da er det nemlig ikke så viktig at alt er helt rett :p

Jeg er nylig blitt bitt av stempel-basillen... det er helt vilt! Jeg finner stadig nye nettsteder som selger stempler - og så så mange fine stempler! Jeg bruker de til kortlaging.. jeg har foreløpig bare laget.. hmm... 8 kort trur jeg... Jeg prøver å finne nye layouts på kortene, for det er nok lettå henge seg opp i en trygg layout som ikke tar så veldig lang tid... men detta kommer seg etterhvert tenker jeg...bilder kommer vel antagelig senere når jeg kommer mer inn i det her blogg-greiene... Jeg er også veldig nysgjerrig på scrapbooking.. men tenker kanskje jeg må komme meg mer inn i disse kortene... haff!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar