torsdag 17. juni 2010

Litt strikking og sånt til lille Porselen

Her er min lille søte niese.. vakre lille Porselen :) Hun heter Karoline og er selvfølgelig verdens søsteste lille sak... Jeg har jo laget en del ting til henne.. noen er enda ikke avbildet, men kommer vel kanskje snart...


Denne dressen fikk hun da jeg besøkte dem på sykehuset. Det er Drops Design. Siden jeg ikke visste hva det ble måtte det bli noe i grønt :) Jeg var jo sikker på at det skulle bli gutt også..



Jeg malte også på ei vogge til Karoline. Vogga skulle være fra farmor og farfar med samboerne deres.. og litt fra meg da.. siden jeg malte :)

Jeg valgte trollmotiver fordi jeg syns troll er så fine! :) Og slik ble det...


Jeg strikket en kjole også til en måned etter fødsel.. Det var gjort på fire-fem dager, og det ble jo SÅÅ søt :) Første gang jeg strikker sånn hullmønster også.. ganske fornøyd :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar