torsdag 17. juni 2010

Her kommer mine seneste kort..

Jeg har hatt helt tørke på kortlagingen. Jeg mangler inspirasjon og kreativitet. Jeg holder på med en del strikking om dagen, og har liksom ikke tid til å sette meg ned med kortene... Forhåpentligvis vil jeg få litt tid i sommer... Kjente et lite stikk av inspirasjon her en dag, og titta litt på stablen med utstyr...orka ikke :p

Her kommer likevel to av mine seneste kort...

Jeg lagde et litt annerledes bryllupskort til et vennepar. Litt i frykt for at de kom til å synes det var teit. Jeg tenkte "leve lykkelig i alle sine dager..." Motivet ble et digitalt stempel fra Mo Manning. Jeg sliter litt med å finne papir og skriver til disse fine stemplene slik at det blir optimalt. Dette motivet er fargelagt med distresser.. det er hatt på gloss, crackle og glitter på detaljer. Teksten har jeg skrevet ut på data....



Her et et bilde på innsiden av kortet. Stemplet på pengekonvolutten er fra Ladybug and friends, mens det sorte embossede stempelet er fra Norsk Stempelblad.
Det neste kortet har jeg ikke fått gitt bort enda, selv om barna ble født 7. april.. så hvis mamma'n er innom bloggen tilfeldig.. tatta.. dette skal du få... jeg finner nok tid til visitt i sommerferien. Det må sies at jeg har sett barna siden moren hadde de med seg på jobb en dag før sommeren :)


Jeg fant et unisex baby-designark ett eller annet sted... Babyene er to stempler som er satt sammen ved maskering.. ikke helt optimalt, men slettes ikke verst til å være første gangen... Babystemplene er fra Whipper snapper, tvillingteksten fra Papirloftet og kalenderen er fra Ladybug and friends. Blomstene har fått farge ved at jeg har brukt stempelputer på dem...




Og slik ble den kaotiske innsiden... Tekststemplene er fra Ladybug and friends. Blå føtter og rosa hender er fra Kreativ Hobby.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar