tirsdag 5. januar 2010

Julekort - del 2

Her kommer da resten(tror jeg)






Jeg lagde slike kort til mine kollegaer i år. Det ble 25 stykk dorullkort. Tagen har jeg skjært ut selv. Musa er fra Panduro og teksten er fra Kreativ Hobby. Gul pappa med litt påtegna "ostehull"



Søte musa fra Whipper Snapper :) Malt med distress ink. Gloss på hjertet. Teksten er fra Stämpelboden og den er embosset med rødt pulver.. selvfølgelig klarte jeg å få med kanten da jeg stemplet, men jaja..


Brettekort med motiv fra Scrapmagasinet. Motivet er malt med distresser. Teksten er fra Stämpelboden.






Et motiv til fra Scrapmagasinet. Har også malt dette med distress. Syns nissen beskriver litt av dagens kjøpehysteri :) Teksten også er fra Stämpelboden.




Distress-malt Whipper Snapper motiv. 3d-tekst(3d-liner oppå et stempel fra Norsk Stempelblad). Glitter, gloss og slikt hører hjemme :) Teksten øverst er fra Sløyd-detaljer.




Et kort skremmende likt det ovenfor, bare at i andre farger :)



Dette designarket er fra ladybug and friends(så vidt jeg husker). Det er så dekorativt i seg selv at jeg valgte å ikke overstsæsje det. Likevel føler jeg det er noe som mangler. Teksten er fra Papirdesign.


Innsiden av kortet. Snømannen øverst er på arket. Snømennene i hjørnet har jeg klipt ut fra baksiden av arket og limt på med 3d-puter for å få det opp litt. Teksten her er også fra Papirdesign.




Sepia-brun snømann fra Whipper Snapper. "Snøballer er demonterte snømenn" kjøpte jeg på Happ Hobby på Gjøvik - veit ikke leverandøren. Teksten øverst er fra Sløyd-detaljer.
Og dett var dett.. .nå er det nytt år.. nye muligheter :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar