tirsdag 5. januar 2010

Å her kommer julakorta - del 1

Her kommer da noen av julekortene jeg fikk produsert, men ikke publisert før jul... ting tar tid...
Motivet er fra Whipper Snapper og er malt med distress ink. Teksten er fra Kreativ Hobby. Brukte røde små halvperler til bær. Litt gloss og crackle på elgen for å fremheve detaljer(de komme ikke så godt frem her da). Og hurra for pine-punchen! :)

Søte musa Henry fra Whiff of Joy - malt med distress ink. Har hatt litt glitter på vingene og litt gloss på glorien. Tekstene er fra Stämpelboden og Ladybug and friends. Har hatt på litt gloss på ene teksen også.

Søte små fugler fra Whiff of Joy. Brukte noen forsøk før jeg fikk til dompapene med distressene, men de ble da så søte så. Litt glitter på snøen, og litt gloss på nebb og klør. Teksten er fra Kreativ Hobby.

Her et motiv fra Magnolia. Også malt med distress. Teksten har jeg kjøpt gjennom Sløyd-detaljer.

Og her er innsiden på kortet :) Teksten kommer fra North Stamps tror jeg. Veldig fint, til tross for en skrivefeil :)



Her tror jeg også vi har en Henry. Denne gangen fra Mo's digital pencil too. Han er fargelagt med promarkers. Teksten er fra Stämpelboden, og etikketen er fra Kreativ Hobby.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar