onsdag 14. april 2010

På'n igjen..

Etter ei ganske lang pause fra kortlaging, har jeg da fått snekra sammen noen kort.. Tida har gått med til strikking nå i det siste... blir jo slik når man skal bli tante :) Her kommer to av kortene...


Det første kortet er et konvoluttkort(er slettes ikke sikkert det heter det, men det kaller jeg det). Søtingen foran er fra Hänglar och Stänglar fra et mini-kit der. Tekstene er fra Ladybug and friends. Stempelet er fargelagt med distress ink. Jeg føler fortsatt at jeg ikke har helt taket på den malinga, men jeg regner med at det kommer etterhvert..

På innsiden er også et tekststempel fra Ladybug and friends.


Og slik ser det ut inni. Jeg var så heldig at jeg hadde blomster i matchende farger, og jeg var veldig fornøyd med dette kortet :)


Katten er fra Penny Black og teksten har jeg laget med rub-ons. Katten er malt med distresser. Litt gloss på ballongen. Tallene er chipboards som jeg har stemplet og embosset med gull. Jeg har brukt retro flower puncher og laget blomster. Litt Stickels på kantene :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar